-

alltså vet ju knappt vad jag tänker längre
det bara känns så fruktansvärt jävla mycket
gör så jävla ont

kul att man är världens största idiot, verkligen!
kan man stänga av sin hjärna på något sätt?!
typ play/pause-knapp hade varit skönt, eller stop
nu går allt bara på repeat
och jag mår sämre för varje gång

vill verkligen slå mig själv i huvudet med en hammare ibland
finns nog inget mer idiotiskt än att slösa bort tid på sånt här

godnatt


(ett bevis på allt jag just skrev är just att jag skrev det
borde sluta skriva såna här inlägg ja, SORRY!!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

no matter how dumb you are you eventually rise

2009-11-16 @ 05:17:21
Postat av: felicia

if not today, then maybe tomorrow.. thanks

2009-11-16 @ 13:39:41
URL: http://secretsadrift.blogg.se/
Postat av: anna

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3!!!!!!!

2009-11-17 @ 12:52:19
URL: http://splashingthewine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0