091004

var som sagt inte alltför pepp på livet igår, men runt halv tolv gick jag till hållplatsen och satte mig på en spårvagn, andades tunga andetag i ca en kvart tills jag kom fram till min destination och fick fint sällskap i en soffa framför en tv och så släppte allt. skönt så. (tack). imorgon ska jag lämna tillbaks en tshirt och leta skor. är väl ganska säker på att jag inte kommer hitta några "höstskor" var jag än letar. blev överlycklig när jag hittade ett par vita tygskor på h&m häromdan, så.. jag lär väl traska runt i dom hela hösten. funderade helt seriöst på att köpa två par bara för att.. men det gjorde jag inte. nu vill jag hitta ett par svarta tygskor med vit sula/vita snören, såg såna på åhlens men tror inte dom fanns i min storlek. bra grej att vara på jakt efter tunna tygskor & ballerina i oktober! *alltid lika smart*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0