!!!

FUCK YOU and FUCK YOU!

Kommentarer
Postat av: C.

Ja förfan.

JAg håller med dig.

Så tack för den. HElvetes jävla rövhatt.

2009-10-10 @ 03:57:26
Postat av: felicia

HAHA. åh du är kvar! jag tänkte just efterlysa alla "läsare", är ju ingen som kommenterar något så jag undrar om någon läser överhuvudtaget. goodie. men vilken jävla rövhatt?! vad snackaru om?

2009-10-10 @ 14:51:02
URL: http://secretsadrift.blogg.se/
Postat av: C.

eh jag vet inte du. Jag var full och arg på något eller någon.



Jovars jag är kvar. I'm lurking with a distance så att säga heh.



Ha det fint!

2009-10-10 @ 18:02:53
Postat av: felicia

haha. bra grej. ah men det är gött! bor du i gbg förresten? ändå över ett år sedan jag trodde jag skulle få se dig på emmaboda men blev ju inte så! avner på jazzhuset på torsdag. be there isåfall liksom! ha det fint du med.

2009-10-11 @ 05:51:35
URL: http://secretsadrift.blogg.se/
Postat av: C.

Javisst! Jag bor kvar i denna stad. Jo men jag såg dig, så det räknas lite iaf.



Haha, jadu vette fan lixom. Avner.. Såg han och embassy på röda sten. Han är inte min grej. Nödrim och bajsnödig uppsyn är väl inte så himla roligt. Men man vet aldrig!

2009-10-11 @ 15:16:41
Postat av: felicia

haha, jo men det gjorde jag också. stod längst fram brevid en fruktansvärt stolt henning. jag är ju inte heller något större fan om man säger så.. mer därför jag ska gå på torsdag! lär ju bli kul, haha. jaja, du får säga hej om du ser mig ute nånstans! känns som vi borde hålla till på samma ställe någon gång iallafall.



och förresten, var väl du som tipsade om nhessingtons? dom spelar ju på jazzhuset i november nån gång. 7e tror jag. har du nåt annat bra att tipsa om är det bara att skriva! jag vill ha nytt

2009-10-12 @ 12:40:39
URL: http://secretsadrift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0