you know that i truly fear that i'm about to fall apart piece by piece

det känns som om jag ska gå sönder när som helst. som om min kropp bara ska lägga av som om hjärnan ska explodera som om hjärtat ska slå sina sista slag för det slår så in i helvete fort hela jävla tiden och man har väl inte hur många hjärtslag som helst? mår så jävla illa tack vare min fantastiskt idiotiska hjärna som tänker helt fantastiskt idiotiska tankar! men jag orkar inte tänka att jag är en idiot ifall det trots allt skulle stämma för då skulle jag känna mig som en ännu större idiot som försökte intala mig att jag inte var en idiot när jag faktiskt var det. ungefär så. jag vet inte vad jag ska göra. jag vet verkligen inte. FML!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0