090915

bra dag! tryckt upp affischer inför lördag (klubb på stars'n'bars! kom dit! slänger upp en affisch här med när jag fått bilden) och satt upp lite här å där. sen en fin promenad vid hamnen med en fin kille och så en fika på det. åt världens jobbigaste macka. helt omöjlig att äta utan att känna sig som en femåring. iallafall för mig. och nu sitter jag i världens bästa aa-hoodie som jag lagt beslag på i nån månad nu och dricker varm oboy! mmm. lyssnar på staffan stenström's låtar som är med i en kärlekshistoria, så jävla bäst och finast. ska leta upp någon film nu. det blir aldrig någon ordning på den här bloggen så det är lika bra att sluta försöka styra upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0