090930

IDAG

1. gick jag upp "tidigt"
2. sen städade jag rummet
3. tog en promenix med oskar
4. sen kirrade vi tacos & kollade wipeout
5. nu har jag druckit en kopp te & kollat nya the hills
6. och nu ska jag göra en till kopp och kolla nya the city!


bra dag! skönt med såna här dagar när man trots allt mår rätt bra och känner sig helt okej nästan hela dagen. man liksom vaknar upp och inser att den där jävliga ångestfyllda jobbiga känslan som man går runt med annars inte borde finnas där så ofta som den gör. fan, kan den inte bara försvinna! kan jag inte bara knyta upp den där knuten! spränga bort stenklumpen i magen! känner mig så äckligt jävla instängd vart jag än går. vill ta mig ut på riktigt. svårt att förklara men känns som om det är någon osynlig mur eller vägg eller dörr eller stängsel eller vad fan som helst mellan mig och världen ibland. jävligt tråkigt. tänkte försöka riva ner den nu!


ska återupptäcka radio dept. lite till innan jag kollar the city. bra att återupptäcka lagom till hösten, kommer antagligen göra samma sak med kent snart, brukar bli så den här tiden på året. gött ändå. jag älskar att "återupptäcka" band man älskar. ni vet när man inte lyssnat på dom på ett tag, så lyssnar man igen och blir helt fast och kan inte sluta lyssna. blir kär på nytt fast ändå inte. ja, you get it, det är fint iallafall.

Kommentarer
Postat av: jos

jag gillar din blogg!

2009-10-02 @ 16:36:24
URL: http://minuit-minuit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0