ny bloggy jö!

ok, skaffade ny blogg, vet inte om nån hängde me dit. skrevs inte så mkt. skriver inte så mkt nu heller. MEN eftersom jag random kollade bloglovin (lol) och såg att det tydligen är nåra som fortfarande är followers på den här och sådär. sen att folk ramlar in här då och då med, så  NU KÖR VI HÄR ISTÄLLET, NEW WAVES COMIN' IN SOON I HOPE!!!!!!!!! btw erkänner att jag skaffade en tumblr i smyg men orkar fan inte.

http://indulgence.blogg.se äre som gäller alltså. om någon nu skulle bry sig *hoppas* PÖSS

Kommentarer
Postat av: agnes n

åh åh. fina bloggmännsika, borde helt klart stalka din "nya" blogg. fast inget slog ju bättre än 17årsdramatiken. kommer specefikt ihåg ett gammalt inlägg där du skrev om att strunta i skolan för att smink inte gjorde en fin nog, eller fucka upp smink bara för att inte gå till skolan. stanna inne på fredagen för kläderna kändes för små och magen för stor. att inte orka, gå upp ur sängen var ett krig i sig. Sen kanske fucka upp det mesta, möjligen dö en smula.

och det var precis så.

Vi borde ha känt varandra, dödat timmarna framför datorn och teveserierna tillsammans, det kanske hade varit mindre ensamt då.

puss!

2010-10-17 @ 13:30:18
Postat av: mandypandy

åhh agnes vad fint du skrev nu vet jag inte riktigt vad mer jag har att tillägga förutom att vi borde döda alla timmar framför oss tillsammans istället. kanske rent av redan ikväll! skriver på fb , sen vill jag bara säga att jag är tillbaka i din bloggläsarekrets felle heheh ser framemot en blogginläggsfylld vinter :) pussss

2010-10-23 @ 13:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0